Filiz om projekt, pyssel, barnen, familjen och annat jag vill dela med mig av...

Alla inlägg under mars 2010

Av Filiz - 18 mars 2010 23:41

Kom hem från en kul klättereftermiddag/kväll och satte mig och sydde den ena av nu eventuellt 3 Disney-hyenor som är beställda.


Hämtade Ollie vid 4 och åkte till Sickla och mötte upp Markus som tog lille Ilon, då jag och Ollie skulle till Klätterverket och klättra (inomhus klätterväggar).

Ollie var super duktig och starkt! Jätteskoj hade vi, så nu blir det ytterligare en aktivitet på schemat...


Tog en bild på den inte helt klara hyenan:


 


Av Filiz - 10 mars 2010 21:57

Oj, det var ett tag sedan jag gjorde ett inlägg...

Har haft en del att stå i och tyvärr inte prioriterat att dokumentera allt kul på bloggen.

Jag har återupptagit sypysslandet, och åter börja ta beställningar.

Ledsen att jag inte haft möjlighet att sy de dräkter som önskats, men hör gärna av er igen nu när jag är igång.


Har lite olika syprojekt på gång just nu, och ska inhandla lite "hyenapäls" i helgen som kommer.

Det är hyenor från Lejonkungen som skall bli till, och de ska vara med i en skridsko-show, någonstans i Sverige. Spännande.

Har redan en massa idéer om materialval osv. Sätter igång och syr i början på veckan.


 



Ovido - Quiz & Flashcards